czwartek, 4 grudnia 2014

.:: Smartphone- moja deska ratunku ::.

Oj ostatnio robię zdjęcia tylko aparatem w telefonie... yyy Smartphonie- to mini komputer a nie telefon. Dni są coraz krótsze i niestety zdjęcia nie wychodzą najlepiej (lustrzanką też mi nie idzie- jakbym zapomniała jak się zdjęcia robi... albo nigdy nie wiedziałam).
Ciekawostką jest to, że zazwyczaj aparat w smartphonie lepiej oddaje kolory lakierów czego o lustrzance nie mogę powiedzieć (ktoś mnie przeszkoli jak robić zdjęcia stylizacjom?). W związku z problemem braku światła dziennego (w momencie, kiedy wreszcie mam czas robić zdjęcia) dziś nie będzie zdjęć produktów, których użyłam do paznokci. Pojawią się niebawem. No dobrze- koniec marudzenia, czas prezentacji. Podzielę wszystko na miesiące bo sporo tego.

Październik

Manicure wykonane w szkole (czy wspominałam, że szkolę się na kosmetyczkę? ;])


Eveline Color Edition 912

A tu pazurki koleżanki- doklejałam tylko nity ale chciałam pokazać lakier w pięknym kolorze, który dostałam w prezencie na urodziny od przyjaciółki <3 Do tego fajnie prezentują się na nim neonowe nity :]


Anny 403 blue fashion show

 A teraz łapcie radosną twórczość ;P Koleżanka usiłowała sobie przypomnieć jakiś trik z lakierem, nie wyszło a ja zrobiłam z tego,,, królika xD Morał z tej historii jest taki, że należy uważać ze stężeniem zmywacza w pomieszczeniu ;P Bo później wychodzą takie... króliki ;)


Na dziś to wszystko :) Dobranoc :)


1 komentarz: