poniedziałek, 8 grudnia 2014

.:: Smartphone- moja deska ratunku... ciąg dalszy ::.

Ciąg dalszy przygód ;)


Listopad- oj dużo się działo, wreszcie przetestowałam zestaw żelowy, który dostałam od taty na urodziny ( <3 ) ale o tym za chwilę. W tym miesiącu wpadło też do mojej kolekcji kilka nowych lakierów. Oto jeden z nich:

(byłam bardzo dumna z siebie z powodu długości paznokci i kształtu jaki im nadałam ;P)  


Eveline Mini Max 934

10.11.2014- data do zapamiętania. To tego dnia po raz pierwszy ( i narazie jedyny) nałożyłam sobie na paznokcie żel :D Dołożyłam lakier i proszę:


Eveline Color Edition 918


Twórczość "na kolanie" (dosłownie- koleżanka ćwiczyła na mnie pedicure z użyciem frezarki a ja skorzystałam z chwili i na szybko "machnęłam" manicure :]) dlatego lekko nierówno.



Z moich lakierów jest tu tylko Golden Rose Care+Strong 169 (to błyszczące coś na wskazującym i małym palcu) i Top Coat Golden Rose Gel Look

Kolejna nowość w mojej kolekcji, którą udało mi się uwiecznić... Zdjęcie nie powala ale polecam ten piękny kolor- taka ciemniejsza malina- cudo!



Eveline Mini Max 601


Następnym razem będą stylizacje z grudnia a tym czasem życzę miłego wieczoru :)

2 komentarze: