niedziela, 13 kwietnia 2014

.:: Zabawa kropkami ::.

Dzisiejsza notka będzie krótka- dobrze, że w ogóle udało mi się coś napisać.
Przeglądałam swoją kolekcję lakierów i natknęłam się na lakier my Secret koloru Kiwi (tak się nazywa- 167 KIWI). Pomyślałam "Czemu nie?". Tylko jak się do tego zabrać? Myślałam, myślałam i wymyśliłam. Taki sobie śmieszny wzorek. Następnym razem używając tego koloru rzeczywiście namaluję kiwi :D



Uwielbiam kropki- mam na ich punkcie fioła. A jak jest z Wami? Wolicie kropki, kreski, fale a może zupełnie nic poza zwykłym lakierem?

4 komentarze:

  1. Zwykły czerwony lakier dla nie jest najlepszy :D

    Śliczne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień fajna jest. Seksowna i elegancka :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Ja również kiedyś postanowiłam namalować kiwi ;) efekty widoczne tutaj http://majlenciakmakeup.blogspot.com/2014/03/a-kiwi-kiwi-kiwi.html

    OdpowiedzUsuń